Klachten procedure

WAT TE DOEN BIJ EEN KLACHT.

De Budget Advies Groep BV is bij wet verplicht er zorg voor te dragen dat ontvangen klachten van haar klanten adequaat worden behandeld. om dit te kunnen bewerkstelligen is er een Klachtenprocedure alsmede een klachtenadministratie opgesteld. Tevens is de Budget Advies Groep BV aangesloten bij KiFid en de NVF

Indien U een klacht heeft over de Budget Advies Groep, neem dan contact met ons op zodat wij gezamelijk tot een oplossing kunnen komen. Indien u dit niet wenst kunt u zich direct wenden tot de NVF of KiFid. Deze onafhankelijke belangen verenigingen zullen zich onmiddelijk en onbevooroordeeld over uw klacht buigen met als doel tot een voor u bevredigende oplossing te komen.

Voor meer informatie over klachten afwikkeling kunt u hier klikken.

Design en realisatie: Only-IT

Budget Advies Groep

Hartelijk dank voor uw aanvraag. U zult binnen enkele minuten een bevestigingsmail van ons ontvangen opdat u zeker weet dat wij uw aanvraag in goede orde hebben ontvangen. Wij vragen u deze mail aandachtig door te lezen

Bevestigingsmail wordt verzonden naar:

Indien u binnen een paar minuten nog geen email heeft ontvangen, controleert u dan uw spambox...

U kunt dit scherm nu afsluiten..

Budget Advies Groep

Hartelijk dank voor uw aanvraag. We zullen zsm contact met u opnemen.

U kunt dit scherm nu afsluiten..